با میزبانی از اقشار مختلف؛

نماینده ولی فقیه دراستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان امروز با نمایندگانی از سپاه ، ارتش ،بازاریان واصناف، ستاد امر به معروف ونهی از منکر وکارکنان تامین اجتماعی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان فعالیت رسمی خود را آغاز کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در دیدارجمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۸ سال دفاع مقدس فرصتی شد تا سپاه تبدیل به نیرویی مجهز، بصیر و هوشمند شود و این هوشمندی و بصیرت در حوزه های مختلف فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی تداوم دارد.

وی افزود: ماموریتی که قانون اساسی به عهده سپاه گذاشته به بهترین نحو در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار فرمانده و کارکنان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش  یکی از تفاوت ارتش ایران با دیگر ارتشها را ایمان دانست و گفت در ارتش ما کار برای خداست و امتیاز بزرگی برای ما محسوب می شود .

اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم امروز با امام جمعه کرمان دیدار کردند .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی هر زمان خطری احساس شده مردم آن خطر را دفع کردند وامر به معروف و نهی از منکر هم امری مردمیست.

نمایندگانی از اصناف کرمان هم امروز به دیدار امام جمعه کرمان رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت بازارهمیشه در کنارروحانیت بوده و بازاریان مورد اعتماد و وثوق مردم هستند.

وی افزود: پیشگام بودن درمبارزات انقلاب سابقه ای درخشان و منحصر بفرد برای بازاریان رقم زده است.

امام جمعه کرمان در دیدارمدیران ونمایندگان تامین اجتماعی استان گفت: تامین اجتماعی باید در کشور گسترش یابد تا مردم باارامش خاطر بیشتری زندگی کنند.

انتهای پیام/ح

دیدار نماینده ولی فقیه با اقشار مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار