سرافرازی سپاه در مقابله با فتنه ها

امام جمعه کرمان گفت: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون از هر فتنه و تهدیدی سر بلند بیرون آمده و با افتخار ماموریت خود را به درستی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه پاسداران در مناسب ترین، مقدس ترین و بهترین شرایط متولد شد.
وی افزود: در همان ابتدای تشکیل انقلاب ضروت تشکیل سپاه احساس شد و امام راحل (ره) با تیزهوشی و درایت دستور تشکیل سپاه را صادر کردند با وجود اینکه سپاه پاسداران جزء نیروهای مسلح است اما ویژگی های خاص خودش را دارد که آنها را متمایز می کند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به سختی ها و بدی های جنگ، تصریح کرد: جنگ چیزی نیست که کسی دنبال آن برود اما هشت سال دفاع مقدس از جهات مختلفی برای ما تبدیل به فرصت شد و شخصیت سپاه به گونه ای شکل گرفت که تبدیل به نیروی بسیار آگاه، بصیر، مجهز و هوشمند شده است.
وی یادآورشد: سهم سپاه در خنثی کردن فتنه ۸۸ که دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به پا کرده بودند بی نظیر بود و بعد از اینکه فتنه ها کنار رفت خیلی مسائل برای خیلی از افراد شفاف و روشن می شود اما در جریان فتنه کسی نمی تواند آن را به راحتی تشخیص دهد و سپاه انقلاب اسلامی از ابتدایی انقلاب تاکنون از هر فتنه ای که انقلاب را تهدید کرده سر بلند بیرون آمده و با افتخار ماموریت خود را به درستی انجام داده است.
امام جمعه کرمان گفت: با اشاره به اینکه خیر و برکت سپاه فقط منحصر به داخل کشور نیست، گفت: سپاه توانست یکی از سم های مهلک و خطرناکی که در قالب داعش و امثال آن به جامعه اسلامی تزریق می شد را خنثی کند.
انتهای پیام/ی

سهم سپاه در خنثی کردن فتنه ۸۸ بی نظیر بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار