برگزاری نخستین جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی (ایام ا... دهه فجر) تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: هر ساله مراسم ایام ا... دهه فجر به عنوان یادمان انقلاب و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه استکبار جهانی تبلیغ می کند که نظام های دینی کارآمدی ندارند و درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اگرچه خدماتی که این نظام داشته بسیار زیاد هست اما ما نتوانستیم این خدمات را به خوبی تببین نماییم، در نتیجه باید به دنبال شیوه های نوین تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی با با اشاره به اینکه شاید ما نتوانستیم وظیفه خودمان را به خوبی انجام دهیم، افزود علی رغم برخی مشکلاتی که وجود دارد که حتی مقام معظم رهبری گاهاً به آنها اشاره فرمودند، اما مردم ایران، آن دلبستگی شان نسبت به نظام و ولایت روز به روز بیشتر می شود و همیاری و همکاری همه دستگاه ها ، سازمان ها ، نهادها و نیروهای مسلح در برگزاری مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امری ضروری و بسیار مهم است.

وی به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که ایام ا... دهه فجر امسال مقارن است با ایام فاطمیه باید به گونه تدبیر و برنامه ریزی کنیم که برنامه های دهه فجر را متناسب با این ایام برگزار شود که ان شالله امسال دهه فجر پر خیر و برکتی داشته باشیم.

صدفی نیز با توجه به نزدیک شدن به دی ماه اشاره داشت که: در آستانه نه دی هستیم، روز میثاق امت با ولایت، یکی از روز های ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی.

وی افزود: مردم ما هم 6 دی و هم 9 دی را فراموش نخواهند کرد، 6 دی را از این جهت که برخی آمدند در روز عاشورا و به ارزش های مردم بی حرمتی و اهانت کردند و جریان بسیار خطرناکی که به گفته فرماندهان عالی رتبه نظامی ما که خطرناک تر از هشت سال دفاع مقدس بود را آغاز کردند، که به بهانه نتایج انتخابات و اعتراض به آن، اما در واقع با اقرار و اعترافی که بسیاری از متهمین و دشمنان نظام کردند که در جهت براندازی نظام بودند که در 9 دی با حضور پرشکوه مردم این فتنه خفه شد و ما باید در جهت تبیین این واقعه مهم که هم درس آموز باشد و عبرت آموز، هم بصیرت افزایی و هم دشمن شناسی تلاش نماییم که امسال این روز را با شکوه تر از گذشته برگزار خواهیم کرد.

در پایان ضمن تشکیل کمیته های چندگانه ستاد دهه فجر استان بر محتوی و تأثیرگذاری برنامه ها تأکید شد و اعضاء نظرات و دیدگاه های خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/ی

تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار