آغاز طرح زمستانی امداد و نجات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی امداد و نجات از 20 آذر خبر داد و گفت:با همکاری حدود 500 نفر از نیروهای هلال احمر اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدرضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه کرد: طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر، از فردا (20 آذر) همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود و تا پایان زمستان و شروع طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 20 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر عمدتا در محورهای برف گیر پای کار هستند، یادآوری کرد: از این تعداد 15 پایگاه ثابت و پنج پایگاه نیز سیار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در این طرح همکاری می‌کنند را حدود 500 نفر متشکل از امدادگران، نجاتگران و اعضای هلال احمر اعلام کرد.

امیریان افزود: 100 دستگاه خودروهای امدادی، آمبولانس و ... نیز در این طرح در آماده باش است.

وی تاکید کرد: بالگرد هلال احمر نیز برای امدادرسانی در حوادث احتمالی کوهستان آماده است.

به گفته این مسئول در این طرح امکانات و شرایط لازم برای کمک به خودروهای گرفتار در برف و رهاسازی آنها، تغذیه و اسکان اضطراری افراد گرفتار در برف و ... فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امدادرسانی به مناطق زلزله زده هنوز هم توسط هلال احمر ادامه دارد، یادآوری کرد: طرح زمستانی در کنار کار امدادرسانی اجرا خواهد شد. برای مثال در برف چند روز قبل امدادرسانی را در محورهای برفگیر استان از جمله در محورهای سنقروکلیایی داشتیم.

انتهای پیام/ز

طرح زمستانی در کنار کار امدادرسانی اجرا خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.