کاشانی: پیشنهاد تیم های عربستانی به برانکو صحت ندارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد تیم های عربستانی به برانکو صحت ندارد و او علاقمند به ادامه همکاری است.

جعفر کاشانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تمدید قرارداد با برانکو اظهار کرد: هیئت مدیره اختیار تام به گرشاسبی داده است و امروز مذاکرات نهایی برانکو انجام می شود تا بعد از توافق نهایی قرارداد این مربی تمدید شود.

او درباره پیشنهاد نجومی  باشگاه های الاتفاق و الاتحاد عربستان به برانکو بیان کرد: پیشنهاد تیم های عربستانی به برانکو صحت ندارد و این مربی قرار است امروز قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و باید از تجربیات او در تیم های پایه پرسپولیس هم استفاده کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر مربی آرزو دارد که در این تیم فعالیت کند، برانکو هم علاقمند به ماندن در پرسپولیس است.

کاشانی در مورد ماجرای ناپدید شدن 61 میلیارد پول پرسپولیس گفت: ما اصلا تراز مالی نداریم که بخواهد ناپدید شدن بودجه مشخص شود ضمن اینکه مسئول مالی باید در اینباره توضیح بدهد اما آنچه که مسلم است باشگاه پرسولیس از پاک ترین باشگاه هاست و در مورد این سند منتشره هم باید بگویم پرسپولیس باشگاه نیست که تراز مالی داشته باشد.

انتهای پیام/

واکنش کاشانی درباره پیشنهاد تیم های عربستانی به برانکو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار