درگیری در مناطق مختلف فلسطین/ صهیونیست‌ها حجاب را از سر زن فلسطینی کشیدند

تصمیم جنجال‌برانگیز ترامپ درباره قدس تاکنون با تظاهرات و درگیری‌های مرگبار فلسطینی‌ها با نیرو‌های اسرائیلی همراه بوده است.

درگیری در مناطق مختلف فلسطین/ صهیونیست‌ها حجاب را از سر زن فلسطینی کشیدندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نیروهای اشغالگر اسرائیلی «اسیل ابواللیل»، زن فلسطینی شرکت‌کننده در تظاهرات شهر اشغالی قدس را پس از حمله به او و اجبار وی به برداشتن حجابش بازداشت کردند.

همچنین درگیری های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر در نوار غزه در جریان است. در این درگیری ها ده ها فلسطینی زخمی شده اند.

درگیری ها در نزدیکی مانع «بیت ایل» در شمال رام الله نیز ادامه دارد. به گزارش المنار، نیروهای اشغالگر در مناطق مختلف قدس اشعالی به زنان و کهنسالان حمله می کنند.

دونالد ترامپ، روز چهارشنبه قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت که با تظاهرات و درگیری های مرگبار فلسطینی ها با نیروهای اسرائیلی همراه بود.

تصمیم آمریکا درباره قدس، اقدامی که بر خلاف رویکرد دیپلماتیک چند ساله آمریکا و جهان صورت گرفت با اعتراض جهانی و تظاهرات در بسیاری از کشورها رو به رو بود. قدس با مکان های مقدس برای یهودیان، مسیحیان و مسلمانان موضوعی به شدت حساسیت زاست. جامعه بین الملل قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت نشناخته است و بر این موضوع تاکید می‌کند که درباره «جایگاه» قدس باید بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها مذاکره صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
آخرین اخبار