معاون اداری مالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد:

مراجعه ماهیانه 90 گردشگر سلامت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

موسوی گفت: به طور متوسط ماهیانه 90 نفر با عنوان گردشگران سلامت به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

مراجعه ماهیانه 90 گردشگر سلامت به دانشگاه علوم پزشکی مشهدسید جواد موسوی، معاون اداری مالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در گفتگو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: شهر مقدس مشهد در منطقه خاصی واقع شده است و اکثر مسافران و زواران‌ امام رضا(ع) علاوه بر زیارت، به قصد انجام کارهای درمانی به این شهر مراجعه می‌کنند و خوشبختانه باید بگویم که دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای گردشگران سلامت زیادی از کشورهای منطقه است.

 وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از مراکز مجهز پزشکی در شمال شرق کشور محسوب می‌شود و بیمارانی از کشورهای کویت، یمن، آسیا میانه،‌ افغانستان، عراق، ترکمنستان‌ و دبی تحت عنوان گردشگران سلامت به این شهر سفر می‌کنند.

بدهی 10 ماه سازمان بیمه‌گر به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 موسوی با بیان اینکه، به طور متوسط ماهیانه 90 نفر  برای انجام کارهای درمانی خود تحت عنوان گردشگران سلامت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با وجود همه مشکلات و بدهی بیمه‌ها وضعیت خوبی نسبت به پرداخت طلب کارکنان بهداشت و درمانش دارد و عقب ماندگی کارانه‌ها در حدود 5 ماه است.

 وی یادآور شد: بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حدود 10 ماه است که برای برطرف شدن زنجیره سلامت باید فکری به حال بدهی بیمه‌ها کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون
آخرین اخبار