جذب 98 نفر نیروی کمک پرستار و دستیار دندانپزشک

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 98 نفر نیروی کمک پرستار و دستیار دندانپزشک در واحدهای تابعه این دانشگاه جذب می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان بختیاری نیا، مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: 98 نفر نیروی کمک پرستار و دستیار دندانپزشک در واحدهای بهداشتی و درمانی تابعه دانشگاه در سال جاری جذب خواهند شد.

وی اظهار داشت: جذب 49 نفر نیروی کمک پرستار با احتساب سهمیه ایثارگری در قالب نیروی شرکتی برای بکارگیری در واحدهای درمانی تابعه دانشگاه در سال جاری انجام می شود.

بختیاری نیا تصریح کرد: ثبت نام و تحویل مدارک از متقاضیان آزمون جذب نیروی کمک پرستار انجام شده است و مدارک آنان در حال بررسی می باشد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان داشت: متقاضیانی که در این آزمون قبول شوند طبق تسهیم کردن سهمیه اعلام شده توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیمارستان های تابعه بکارگیری خواهند شد.

این مقام مسئول درخصوص جذب نیروی دستیار دندانپزشک افزود: به استناد دستورالعمل اجرایی برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی، فراخوان جذب 49 نفر نیروی دستیار دندانپزشک با احتساب سهمیه ایثارگری جهت بکارگیری در واحدهای دندانپزشکی مراکز خدمات جامع سلامت تابعه دانشگاه انجام شده است که متقاضیان هم اکنون درحال ثبت نام در این آزمون می باشند.

پژمان بختیاری نیا گفت: متقاضیان علاقه مند می توانند تا پایان امروز شنبه، 18 آذرماه 96 با توجه به شرایط مندرج در فراخوان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با اشاره به شرایط مندرج در فراخوان، گذراندن دوره های مخصوص و داشتن گواهینامه های معتبر که از مراکز مجاز برگزاری این دوره ها می باشد را برای متقاضیان ضروری دانست و افزود طبق استعلام از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گواهینامه های دارای درجه اعتبار قابل قبول می باشد و متقاضیانی که دارای گواهینامه فاقد اعتبار باشند نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند.

انتهای پیام/گ

98 نفر نیروی کمک پرستار و دستیار دندانپزشک جذب می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.