جانشین نیروی مقاومت بسیج مستضعفان ؛

موفقیت های امروزحاصل پایمردی،رشادت وفداکاری‌ شهدای مدافع حرم است

جانشین نیروی مقاومت بسیج مستضعفان گفت:اگر رشادت‌ها و فداکار‌های شهدای مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود امروز تکفیری‌ها جنایات خود را علیه بشریت و مردم مظلوم این کشور‌ها ادامه می‌دادند.

موفقیت های امروز حاصل پایمردی، رشادت و فداکاری‌های شهدای مدافع حرم است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار علی فضلی در مراسم جشن پیروزی نور با حضور خانواده شهدای مدافع حرم  در مشهد با اشاره به اینکه این پیروزی بی شک، بی تردید بدون استقامت، پایمردی و دلدادگی در راه خدا میسر نمیشد افزود: اگر مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم تحمل مشکلات، مسائل و مشقات را نمی‌کردند قطعأ پیروزی ممکن نمیشد و نقش شما عزیزان بسیار بسیار اثر بخش بوده است و خواهد بود.

وی گفت: پیروزی را به بها می‌دهند و بهایی که دادید شما را در مقابل رسول اکرم، امیر مؤمنان و حضرت زهرا (س.) روسفید کرده است.

جانشین نیروی مقاومت بسیج مستضعفان با بیان اینکه اگر مقام معظم رهبری در مقابل اراده مستکبرین، تکفیری‌ها و داعشی‌ها فرمان نمی‌دادند امروز ما چه سرنوشتی داشتیم؟ افزود: اطاعت از امر ولی مسلمین حضرت آیت الله خامن‌های و وحدت شما عزیزان در جبهه مقاومت حاصلش جشن پیروزی شده است.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: رزمندگان فاطمیون، زینبیون، حیدریان و حزب الله خون هاشون در هم تنیده شد تا امروز شاهد این پیروزی بی نظیر باشیم چرا که در مقابل همه تکفیری‌هایی که از صدر اسلام تا کنون لحظه‌ای آرام ننشستید.

 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: همه امت عزیز در سراسر گیتی در ایران اسلامی و خاصّه در شهر مشهد مقدس با حضور پرشورشون در تظاهرات ضدآمریکایی و ضد صهونیستی بار دیگر به حمایت از مردم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف برخواستند و این‌ها همه حاصل پایمردی، رشادت و فداکاری‌های شهدای مدافع حرم است.

بازگویی خاطرات توسط یکی از فرماندهان مدافع حرم، دکلمه گویی دختر شهید مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
انتهای پیام / م. ا
 

برگزاری جشن پیروزی نور با حضور خانواده شهدای مدافع حرم  در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.