جیرفت؛

برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه جیرفت

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با اندکی تاخیر در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه جیرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در آیین گرامیداشت روز دانشجو که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد، ضمن تبریک این روز مهم ،گفت: دانشجو یک قشر آگاه و پیشگام در خلاقیت و رسالت آن حرکت در مسیر پویایی کشور است.

وی افزود:امروز وظیفه دانشجو تلاش برای رسیدن به علم و دانش نوین است و در این راه اساتید می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

همچنین در این آیین،مسعود حسین چاری معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: کار سیاسی در کشور را به دانشگاه ها محول کرده اند و این امر تبعاتی برای دانشگاه ها دارد.

مسعود حسین چاری افزود: در دانشگاه های سطح یک دنیا ،کار سیاسی وجود ندارد زیرا احزاب در بیرون از دانشگاه ها فعالیت دارند و هر دانشجویی که علاقمند به فعالیت باشد در این احزاب حضور پیدا می کند.

وی تصریح کرد: احزاب باید در کشور فعالیت خود را به شکل مناسب و در همه نقاط کشور ادامه دهند و دانشجویان علاقه مند به فعالیت سیاسی در احزاب حضور یابند.

معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز ، با بیان این مطلب که باید فلسفه روز دانشجو را پیش چشم خود بگذاریم و راه را ادامه دهیم اظهار کرد: اگر دانشجویان رسالت فرهنگی و اجتماعی خود را در قبال جامع انجام ندهند و مسئولیت پذیر نباشند، آینده جامعه پیش روی آنها به زوال و نابودی کشیده می شود.

در پایان مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی و نفرات برتر مسابقات دانشجویی تقدیر شد.
انتهای پیام/ح

گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.