اشغال قدس بهانه رژیم صهیونیستی برای جبران شکست داعش برابر مسلمانان

امام جمعه اندیمشک اشغال قدس را بهانه رژیم صهیونیستی برای جبران شکست داعش برابر مسلمانان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه ان شهرستان اظهار داشت: شکست داعش در بعد سیاسی موجب تضعیف آمریکا شد و سردمداران این کشور برای جبران این شکست به هر ترفندی متوسل می شوند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمنان اسلام به دنبال بهانه گیری هستند.

حجت الاسلام حسینی نوری، آمریکا و اسرائیل را فرعون های زمان خواند و گفت: این ها برای ضربه به اسلام از هیچ تلاش و توطئه ای دست نمی کشند.

خطیب نماز جمعه انیمشک اذعان داشت: سخنان و تصمیم اخیر ترامپ، رییس جمهوری آمریکا توطئه برنامه ریزی شده دیگری از سوی دشمنان اسلام است.

وی بیان کرد: آن ها به دنبال گرفتن اولویت نخست مسلمین یعنی قدس هستند و با این توطئه در تلاش برای آسیب به وحدت مسلمین و هدف مشترک همه آن ها می باشند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: اتحاد مسلمین و تحکیم وحدت کشورهای مسلمان مانع و سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و مسلمین است.

امام جمعه اندیمشک با گرامیداشت هفته وحدت گفت: جهان اسلام نیازمند وحدت است و این وحدت می تواند ریشه دشمنان اسلام را خشک کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم کیفیت بخشی بیش تر به برنامه های فرهنگی تاکید نمود.

حجت الاسلام حسینی نوری با یادآوری سالروز شهادت آیت الله دستغیب به دست منافقان اظهار کرد: خون پاک این شهدا نه تنها انقلاب اسلامی را از حرکت در مسیر پیشرفت متوقف نکرد بلکه درخت تنومند انقلاب را آبیاری و ریشه های نظام اسلامی را محکم تر هم کرد.

در پایان نمازجمعه امروز، نمازگزاران با راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسراییلی، انزجار خود را از مواضع جدید رئیس جمهور آمریکا درخصوص قدس اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

جبران شکست داعش با اشغال قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.