برجامی که برای ایران سود نداشته باشد را به آتش می کشیم

امام جمعه اهواز گفت: اگر برجام برای ملت ایران سود نداشته باشد آن را آتش می زنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، خطیب نماز جمعه اهواز در خطبه های این هفته با بیان اینکه نسبت به برجام تا زمانیکه منافعی برای ملت ایران داشته باشد ادامه می دهیم اظهار کرد: هرگاه متوجه شدیم برجام نفعی برای ملت ایران ندارد آن را آتش می زنیم.

وی بیان داشت: اگر آمریکائیان در برجام عملی خلاف تعهداتشان انجام دهند آن ها را از کرده خودشان پشیمان خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه افزود: ترامپ دشمنی را از حد خارج کرده و اخیرا نیز قانونی به نام کاتسا به معنی مادر تحریم ها علیه ایران تصویب کرده است.

آیت الله جزایری با اشاره به تصویب قانون کاپیتالاسیون در سال 1343 اذعان داشت: براساس این قانون امریکایی ها در ایران مصونیت داشته و هر جرمی مرتکب می شدند قابل پیگردی نبود که در آن زمان امام خمینی(ره) سکوت را شکست و اعتراض کردند برای همین ایشان را به ترکیه تبعید نمودند.

وی با اشاره به حادثه 13 آبان سال 1358 تصریح کرد: در آن زمان افراد بسیاری نسبت به انقلاب مردد بودند، اما پس از حادثه 13 آبان نسبت به آن یقین پیدا کردند چراکه فراموش نمی کنند در آن روز دانش آموزان را به رگبار بستند.

خطیب نماز جمعه اهواز همچنین به تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام و کودتای 28 مرداد پرداخت.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در ادامه با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: سال به سال بر عظمت و شکوه این راهپیمایی افزوده می شود.

وی استقبال از اربعین حسینی را نعمت الهی دانست و افزود: بیش از 2 میلیون نفر از کشور ما گذرنامه و ویزا گرفته و در حال عزیمت به کربلای معلی هستند.

آیت الله موسوی جزایری پیاده روی با پای پیاده را عرض ارادت ویژه به اهل بیت(ع) دانست و اذعان کرد: زیارت میلیونی اربعین حسینی از بالاترین محبت ها به شخص حضرت محمد (ص) است چراکه امام حسین (ع) راس ذو القرباست.

وی با تاکید بر توسل به وجود خامس آل عبا حسین بی علی (ع) به عنوان یکی از راه های هدایت انسان ها بیان داشت: زیارت اربعین بالاترین مکتب تربیتی است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه انس و الفت دل ها از دیگر ویژگی های اربعین حسینی است تصریح کرد: موکب های متعدد و سفره های بسیاری در این زمان گسترده شده و از زائران پذیرایی می کنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/گ

سود نداشتن برجام برای ایران برابر با آتش زدن آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.