تکرار واقعه عاشورا توسط شمر و یزید زمان

امام جمعه موقت اهواز نتانیاهو و ترامپ همان شمر و یزید زمان را عنوان کرد که واقعه عاشورا را تکرار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) با اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل در جهان بیان داشت: نتانیاهو و ترامپ همان شمر و یزید زمان هستند که واقعه عاشورا را تکرار می کنند.

وی تصریح کرد: جلسات عزاداری امام حسین (ع) در ایران به دلیل حضور جوانان امسال نسبت به سال های گذشته قابل مقایسه نبود و باشکوه تر و پرشور برگزار شد.

حجت الاسلام حاجتی اظهار داشت: سال گذشته در کپنهاک پایتخت دانمارک در روز عاشورا 15 هزار نفر جمعیت حضور داشتند، اما امسال تصاویر نشان دهنده این است که در دانمارک بیش از 50 هزار نفر از محبان اهل بیت(ع) عزاداری کرده اند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: باید به خاندان اهل بیت اقتدا کنیم تا سعادتمند شویم و باید یزید زمان که همان ترامپ است را بشناسیم و مانند یاران امام حسین (ع) در مقابل او بایستیم.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به هفته نیروی انتظامی اذعان کرد: به وجود ارگان نیروی انتظامی که هر روز قوی تر، مقتدرتر و دلسوزانه برای حفظ و امنیت کشور تلاش می کنند افتخار می کنیم.

وی افزود: از نیروی انتظامی می‌خواهیم که مقتدرانه مقابل تیراندازی هایی که در مراسم های عزاداری و جشن ها مرسوم است جلوگیری کنند.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی با اشاره به ورود پیکر مطهر 119 شهید جنگ تحمیلی به کشور اظهار کرد: دیروز پیکر پاک جمعی از شهدای دفاع مقدس به کشور برگشته اند که استان ما را نورانی کردند.

وی اذعان داشت: از این تعداد شهدای جنگ تحمیلی حدود 50 نفر از نیروی انتظامی و ژاندارمری بودند که استقبال خوبی از این شهدا در خوزستان شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تودیع و معارفه شهردار جدید اهواز تصریح کرد: از شهردار سابق اهواز بابت زحماتی که برای این شهر کشیده اند کمال تشکر را دارم و از شهردار جدید انتظار داریم به وضعیت مناطق شلنگ آباد، کوی علوی، حصیرآباد، منبع آب و مرکز شهر اهواز رسیدگی بیش تری شود.

انتهای پیام/گ

نتانیاهو و ترامپ شمر و یزید زمان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.