رفتار وحشیانه شهروند چینی با یک حیوان، خشم میلیون‌ها کاربر را برانگیخت +فیلم

ویدئوی رفتار جنون آمیز یک مرد چینی با حیوانی در این کشور، خشم و نفرت میلیون ها نفر را برانگیخت.

رفتار غیرانسانی شهروند چینی با یک حیوان، موجب خشم میلیون ها نفر شد + فیلم//////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ویدئوی رفتار وحشیانه یک شهروند چینی با یک سگ تازی تبدیل به یکی از ویدئوهای داغ در این کشور شده و خشم میلیون ها نفر را برانگیخته است. در این ویدئو مشاهده می شود این مرد وحشی در حالی که پاهای این سگ را گرفته، به طرز وحشیانه ای و به دفعات مختلف آن را به زمین می کوبد. در ادامه در حالی که سگ غرق در خون شده است جانش را از دست می دهد.

 گفته می شود باخت این سگ تازی در مسابقاتی که بین سگ ها در منطقه "ژیئونگ" در استان شمالی هبئی چین برگزار می شود موجب انتقام وی ازاین حیوان زبان بسته شده است.  این ویدئو از زمان انتشار تاکنون حدود 6 میلیون بازدید کننده داشته است و موجب خشم و نفرت کاربران زیادی شده است. بسیاری از کاربران در کامنت های خود خشم و نفرت خود را از رفتار غیر انسانی این مرد دیوانه ابراز کردند.

 گفتنی است؛ در چین قانونی برای حیوانات کوچکی مانند سگ یا گربه وجود ندارد و این فقدان قانون موجب سواستفاده افراد شرور از این حیوانات می شود.

 انتهای پیام/

خشم کاربران از رفتار جنون آمیز مرد چینی با یک حیوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
توی مستند گمونم اسمش همسیاره ای بود درباره رفتار انسان ها با حیوانات هست در قسمت چین ماجرا نشون میداد که زنده زنده پوست حیوانا رو می کندن برای صنایع پوست و چرم
جاهای دیگه هم جور دیگه
واقعا چی هستیم ما افتادیم به جون دنیا
اصلا نتونستم مستند کامل ببنیم حالم از هرچی ..... بهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
*
۲۰:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
پدر ** باید بره جهنم
Germany
اریا
۱۴:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
این حرکت از یه انسان واقعی خیلی دور هست
چون انسان با حیوان خیلی فرق داره و درون انسان با الطاف محبت و مهربانی خلق شده و درندگی و خشونت فقط مخصوص بعضی حیوانات درنده خو هست.
Iran (Islamic Republic of)
مرآت پایدار
۰۵:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
چوب خدا بی صداست...
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ دستاران
۰۰:۳۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
دولت چین مقصره ، قانونی رو تصویب نمیکنه که با این رفتارهای وحشیانه برخورد جدی و قانونی بکند فقط یک قانون رو به خوبی انجام‌ میدن فروختنِ تولیداتِ نامرغوب خودشونو به سایر نقاط جهان
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
خدا هدایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی حسین
۱۰:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
آخرین اخبار