ویدئوی لحظه ورود شی پرنده ناشناس عجیب به جو زمین+ فیلم

یکی از محققان فعال در زمینه اشیا پرنده ناشناس با استناد به ویدئویی عجیب می گوید فرازمینی ها به راحتی وارد جو زمین شده و خارج می شوند.

ویدئوی لحظه ورود شی پرنده ناشناس عجیب  به جو زمین+ فیلم//////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نظریه پردازان تئوری توطئه با استناد به ویدئویی که به تازگی از جو زمین  و توسط ایستگاه  بین المللی فضایی تهیه شده است ادعای عجیبی را مطرح کرده اند. تیلور که یکی از محققان فعال در زمینه موجورات فضایی و بشقاب پرنده ها است می گوید فضانوردان بسیاری از واقعیت ها را از مردم عادی پنهان می کنند. در این ویدئو که توسط فضانوردی با نام "پائولو نسپولی" تهیه شده است مشاهده می شود یک شی پرنده ناشناس درخشان وارد جو زمین می شود.

 در حالی که برخی کارشناسان آن را تنها یک شهاب سنگ می دانند  که با سرعت وحشتناک 85 کیلومتر بر ساعت وارد جو زمین شده است اما برخی نظر دیگری دارند. تیلور محقق معروف در زمینه فرازمینی ها گفت این یک شی پرنده ناشناس و مجهز به  تکنولوژی فوق العاده بود که وارد جو زمین شد. وی افزود بسیاری از مردم عادی نمی دانند این ویدئو در واقع  یک تایم لپس است. این شی پرنده درخشان کاملا مشخص است که از فضا وارد جو زمین شد و سرعت آن بسیار کمتر از 85 کیلومتر بر ساعت بود.

 گفتنی است؛ بنا به ادعای این محقق، ناسا و  دولت آمریکا تلاش می کند تا بسیاری از واقعیت ها  را از مردم جهان  پنهان کند.

 انتهای پیام/

ویدئوی عجیب تهیه شده  از شی پرنده ناشناس  در ایستگاه بین المللی فضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
عزیزم سرعت کم 85 عجیب !! وقتی شی از فضا وارد جو زمین میشه یعنی این شی یه ماشین هست چرا که اگه نبود باید سرعتش چندین برابر باشه اگه شهاب بود سرعتش چند هزار کیلومتر بود ، نه 85 ،
Germany
امیر
۱۳:۱۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
سرعت 85کیلومتر در ساعت چیش عجیب بنظرم سرعت ماشین من که گاه دویست کیلومتر در ساعت می رونم از این شهابسنگ باید عجیبتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
این شی چی میتونه باشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
عجیبه این شی پرنده ناشناس
آخرین اخبار