فرمانده انتظامی بم؛

عامل برداشت غيرمجاز در بم دستگیرشد

فرمانده انتظامی بم از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجازحساب بانکی یکی از شهروندان توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

عامل برداشت غيرمجاز در بم دستگیرشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمدرضا فدا گفت:در پی مراجعه فردی مالباخته در خصوص اینکه در روزهای اخیربصورت غیرمجازمبالغی ازحسابهای بانکی وی برداشت شده موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی فرد مورد نظر را که يكي از نزديكان وی بوده، شناسایی و دستگیر کردند.

فدا تصریح کرد: متهم پس مواجهه با دلایل و مدارک زبان به اعتراف گشوده که مالباخته مدتی قبل جهت خرید برخی از مایحتاج روزانه اش کارت بانکی خود را در اختیار او قرار داده و او نیز پس از مراجعه به دستگاه عابر بانک با تعريف رمز دوم براي کارت، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کرده است.

وی افزود: در ادامه رسیدگی پرونده مشخص می شود که متهم تا قبل از شناسایی، اقدام به برداشت غیر مجاز بیش از 16ميلیون ریال از حساب بانکی مالباخته كرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم تاكيد كرد: شهروندان جهت جلوگیری از اقدام مشابه بایستی با فعالسازی سامانه پیامک برای حسابهای بانکی خود به طور لحظه ای نسبت به کنترل حساب خود اقدام و از سپردن کارتهای بانکی خود به همراه رمز آن به سایرین حتی نزدیکترین افراد به طور جد خودداری كردند.

انتهای پیام/ح

برداشت غیرمجازاز حساب شهروند بمی لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.