کرمان؛

سوء استفاده شاگرد مغازه از اعتماد صاحب کارش

فرمانده انتظامی بم گفت: فردی که با سوء استفاده از کارت صاحب کارش مبالغی را به صورت غيرمجاز برداشت کرده بود شناسايی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ محمد رضا فداء گفت: در پی مراجعه فردی به پليس فتا و طرح شکايتی مبنی بر برداشت غيرمجاز از حساب بانكی وی موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پليس فتا پس از انجام تحقيقاتی متوجه شدند اين برداشت ها در قالب خريد شارژ سيم کارت های تلفن همراه از حساب انجام می شده است.

سرهنگ فداء خاطر نشان کرد: کارشناسان پليس فتا در تحقيقات خود به انجام اين برداشت ها توسط يک فرد مشخص و فروش آن ها به افراد مختلف پی بردند و در ادامه معلوم شد عامل اين برداشت ها شاگرد مالباخته بوده است.

وی با اشاره به دستگيري متهم تصريح کرد: اين فرد به سو استفاده ازاعتماد صاحب کار خود زمانی که به کارت بانکی وی جهت انجام برخی پرداخت ها دسترسی داشته اعتراف و اذعان داشت با تعريف رمز دوم برای اين کارت در فرصت مناسب اقدام به خريد شارژ اينترنتی می كرده است.

فرمانده انتظامی بم در پايان از شهروندان خواست: از در اختيار قرار دادن کارت های بانکی و رمز آن ها به ديگران خودداری و ضمن تغيير رمز ها به صورت دوره ای و همچنين فعال سازی سيستم پيامكی ضريب امنيت حساب خود را بالا ببرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.