در آیین پایانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان مطرح شد؛

200 هزار نفر از نمایش های جشنواره دیدن کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 200 هزار نفر از نمایش های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان دیدن کردند.

200 هزار نفر از نمایش های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دیدن کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، افزود: 430 نمایش به این دوره از جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 40 نمایش داخلی و هشت نمایش از کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه، دانمارک، ایتالیا، آذربایجان، کره جنوبی و استرالیا در هشت سالن مرکز شهر همدان و هشت سالن در شهرستان ها اجرا شد.

وی با تاکید بر تجربه همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک، اظهار کرد: این استان بهترین برگزار کننده و میزبان این جشنواره است و خود را برای میزبانی سال آتی آماده می کند.

عبادی همدان را مهد هنر و فرهنگ دانست و گفت: بزرگانی همچون بوعلی سینا و میرسید علی همدانی نشانه های بالندگی همدان در هرصه جهانی هستند.

وی با اشاره به مولفه های این دوره از جشنواره اضافه کرد: ویژگی های همچون توجه به آموزه های تربیتی و جذابیت، به جنبه سرگرمی تئاتر این دوره اضافه شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابراز امیدواری کرد: همدان بتواند میزبان جشنواره های آتی باشد و همچنان گل لبخند را بر لبان کودکان جهان بکارد.

 بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی کارگردان برجسته تئاتر کشور با شعار 'کودکی‌؛ همسفر قصه‌ها' کار خود را از 10 تا 15 آذرماه آغاز کرد.

انتهای پیام/ د

اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.