کشف کالای قاچاق در شهرستان رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف سیگار و لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ،سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره نظارت بر آماکن عمومی این فرماندهی از واحد‌های صنفی عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران در بازدید از ۶ واحد صنفی این شهرستان موفق به کشف ۱۲ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار و ۶۰۲ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق و غیر مجاز شدند.

شاه نظری ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از کالا‌های داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از شهروندان خواست: ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر

کالای قاچاق در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.