زندگی نامه شهیدفریدفر

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهیدفرید فر از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهید امین فریدفر سال 1346 درآذربایجان غربی به دنیا آمد شهید قبل از آخرین اعزامش شهید بهروز آهندوست را که با هم دوست صمیمی بودند در خواب دیده بود که که می گفت بهروز در خواب دست مرا بالا می کشید در همان حالی که دست مرا می کشید سیدی را دیدم که عمامه سبز رنگی بر سر داشت و می گفت امین جان چرا نمی آیی ؟ شهید می گفت من دستم را به سمت او دراز کردم گفت امین جان به فاصله چهار انگشت وقت مانده تا تو به ما بپیوندی و به ما برسی.
شهید فریدفر به مادرگفته بود ممکن از بعد از شهادتم مدتی مفقودالاثر شوم و هممانطور هم شد 75 رو بعد از شهادتش مفقودالاثر بود. شهید در 50 متری دشمن و خط عراق به شهادت رسیده بود چند نفر از همرزمانش برای آوردن جنازه او رفته بودند.زخمی شده بودند و نتوانسته بودند جنازه او را بیاورند. وقتی پدرش شنید ناراحت شد و گفت من راضی نمی شوم خانواده های دیگری به خاطر پسر من داغدار شوند.

فراز ازوصیت نامه شهید امین فریدفر


بسم الله الرحمن الرحیم
کربلا آغوشت را باز کن سپاه محمد (ص) می آید.
خدایا شهادت را نصیب این بنده سرتا پا گناه بکن.پدر و مادر عزیزم در مرگ من حزن و اندوه را به خود راه ندهید. همواره افتخار کنید که پسری را در راه خدا بزرگ کرده اید. انشاالله پدر جان تو در حضور رسول خدا و امیرالمومنین و تو مادر در حضور فاطمه زهرا رو سفید و سرافراز باشی. اما خواهش می کنم اگر حالت گریه و ناله به شما دست داد به یاد امام حسین و یارانش و شهدای عزیزمان چون مهدی باکری و غیره گریه کنید.اما صحبتی دارم با ملتی که همه هدفشان خدمت به اسلام است. خواهش می کنم که مسجد ها را خالی نگذارید. امام گرانقدر زمان را تنها نگذارید. با بی حجابی و فساد مبارزه کنید.
اما سخنی با فامیل؛از همه آنها حلالیت می طلبم و سفارش می کنم همه زندگیتان را بر مبنای فرامین اسلامی قرار دهید.
65/10/20

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید امین فریدفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار