فرمانده انتظامی گناوه:

سارق خودرو در گناوه بلافاصله پس از سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری سارق خودرو بلافاصله پس از سرقت و کشف خودروی سرقتی خبر داد.

سارق خودرو در گناوه بلافاصله پس از سرقت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ حسین احمدی اظهار داشت: در ساعت هشت و ۴۵ دقیقه دیروز فردی طی تماسی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام داشت یک دستگاه خودرو پرایدش در سطح شهر به سرقت رفته است.

وی گفت: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد و همه مسیرهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان مورد کنترل دقیق قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از گذشت ۲۰ دقیقه از اجرای طرح و فعال کردن واحدهای گشتی، خودرو سرقتی در خروجی شهر گناوه به سمت برازجان توسط ماموران پلیس شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفت عنوان کرد: در نهایت با اقدامات فنی پلیس خودروی سرقتی در روستای کدایی توقیف، سارق دستگیر و به همراه خوروی کشف شده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سرهنگ احمدی افزود: به دلیل سهل‌انگاری راننده، درب خودرو باز بوده و سوئیچ نیز بر روی آن قرار داشته که این امر سبب ایجاد انگیزه برای فرد سارق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری ازسرقت خودرو توصیه کرد: در هنگام ترک خودرو حتما شیشه‌ها بالا باشند و پس از اطمینان از قفل بودن درب خودرو آن را ترک کنید همچنین هنگاهی که خودرو روشن است و یا سوئیچ بر روی آن قرار دارد حتی برای لحظه ای آن را ترک نکنید.

انتهای پیام/پ

دستگیری سارق خودرو در گناوه بلافاصله پس از سرقت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.