برگزاری نشست صنعتگران شیراز با جانشین فرمانده سپاه فجر

نشست تعامل و هم‌اندیشی صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با جانشین فرمانده سپاه فجر بامحوریت تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار گزنیبا جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در این نشست با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به عنوان یک هدف مهم در کشور باید سرلوحه همه نهاد‌های حاکمیتی و نیز فعالان بخش خصوصی قرار گیرد، گفت: در این زمینه باید با رفع مسائل مشکلات و چالش‌ها اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات اقتصاد مقاومتی با محوریت بسیج سازندگی سپاه فجر به فعالان تولیدی و صنعتی گفت: در این زمینه در ۶ ماهه نخست امسال افزون بر پنج میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنعتی اختصاص یافته است.


سردار گزنیبا بر لزوم تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی به منظور رفع مسائل و مشکلات فعالان صنعتی تاکید کرد.

احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در این نشست از اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری برای ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد و ادامه داد: این مشاوره‌ها با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تا پایان امسال اعمال می‌شود.

وی اظهار داشت: بین ۶۰ تا ۹۰ درصد مشوق برای شهرک‌های صنعتی استان برای نخستین بار در نظر گرفته شده است.

در این نشست هم اندیشی که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس برگزار شد، فعالان تولیدی و صنعتی به مهمترین مشکلات خود از جمله نرخ بالای سود تسهیلات بانکی مشکلات بیمه و مالیات و نحوه اخذ مالیات از سوی اداره امور مالیاتی، قاچاق کالا و محصولات و نیز موانع و مشکلات صادراتی پرداختند.
انتهای پیام/ر

نشست هم‌اندیشی صنعتگران شیراز با جانشین فرمانده سپاه فجر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار