سرهنگ شمس خبر داد

دستگیری سارق منزل در شهرک شهید فکوری/ اعتراف متهم به 2 فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی، با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده شهرک شهید فکوری، گفت: این سارق که هنگام سرقت از یک واحد مسکونی دستگیر شده بود، در اعترافات خود به 2 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مجتبی شمس رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی اظهار کرد: با تماس یکی از شهروندان ساکن شهرک شهید فکوری در خصوص حضور یک سارق در واحد مسکونی همسایه اش، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: زمانی که ماموران به محل رسیدند، فرد تماس گیرنده، به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت که همسایه اش در مسافرت است و منزل خالی است و هم اکنون یک سارق را مشاهده کرده که با تخریب در ورودی واحد مذکور در حال سرقت است.

وی عنوان داشت: بلافاصله ماموران با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی و کسب دستور ورود به منزل، وارد خانه شده و در یک اقدام ضربتی، سارق را که هنوز متوجه حضور ماموران نشده بود، دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی، اظهار داشت: متهم به همراه اموال مسروقه و شاهدان ماجرا به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات و بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف و همچنین به دو فقره سرقت دیگر نیز در این محدوده اقرار کرد.

سرهنگ شمس، تصریح کرد: با تکمیل پرونده، متهم برای سیر تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و اموال مسروقه پس از صورتجلسه به خانه مورد دستبرد بازگردانده و پس از مهر و موم خانه، به مالک آن اطلاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
احسنت به این همسایه هوشیار

ولی یک سوال شهرک شهید فکوری مال وزارت دفاع هست که به سادگی نمیشه وارد اونجا شد این آقا دزده چطوری رفته؟
آخرین اخبار