سارق علاقمند به رایانه، دقایقی پس از سرقت دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی در محدوده تهرانپارس، گفت: از این سارق هنگام دستگیری سه دستگاه لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ضرغام امیری رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اظهار کرد: چندی پیش تعدادی از شهروندان و ساکنان محدوده تهرانپارس ضمن مراجعه به این کلانتری از سرقت های انجام شده از اماکن خصوصی خود و سرقت تعدادی اموالشان، شکایت کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیم های عملیاتی با بررسی های انجام شده در این خصوص موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را که پس از ورود غیر قانونی به اماکن و منازل شهروندان اقدام به سرقت می کرد، به دست آورند.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، تصریح کرد: از آنجا که این سارق هر بار پس از ورود به منازل و اماکن خصوصی اقدام به سرقت لپ تاپ و سیستم های رایانه ای و تجهیزات آن می کرد، دایره تحقیقات در این زمینه محدودتر شد و در نهایت شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی موفق شدند این سارق را در حالی که تعدادی لپ تاپ و تجهیزات جانبی کامپیوتری را حمل می کرد، شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ امیری، اظهار داشت: این متهم که دقایقی پس از سرقت از یک خانه دستگیر شده بود به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل و اماکن خصوصی این محدوده اعتراف و پس از تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

گفتنی است، اموال مکشوفه از مخفیگاه این متهم نیز تعدادی لپ تاپ، رایانه خانگی، هارد اکسترنال و تجهیزات جانبی رایانه کشف شد که پس از شناسایی به مالکانشان بازپس داده شد.

انتهای پیام/

سارق لپ تاپ در خیابان تهران پارس دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار