تجلیل از پنج دانش آموز با رتبه‌های پژوهشی و فن آوری برتر

پنج دانش آموز مازندرانی با رتبه‌های پژوهشی و فن آوری برتر در دانشگاه مازندران تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قنبری معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران به ارسال ۱۵ طرح برگزیده دانش آموزی به نمایشگاه پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: هجدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در بخش‌های خوارزمی، زیست، فناوری، رباتیک، الکترونیک و مکانیک برگزار شد.

وی تعداد آثار اقدام پژوهی ارسال شده به دبیرخانه شهرستان را ۳ هزار اثر برشمرد و افزود: از این تعداد ۲۰۰ اثر به مرحله استانی راه یافت که ۷۳ اثر واجد شرایط لازم شناخته شد.

معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۲۰ اثر به مرحله کشوری راه یافت، گفت: در این مرحله مهدی خدادای رتبه اول کشوری را کسب کرد.

قنبری با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی فرهنگیان در سامانه پژوهش و فن آوری استان بارگذاری و به روز رسانی شد، افزود: دو فرهنگی مازندرانی در رشته‌های ریاضی و زیست از شهرستان‌های محمود آباد و نکا به عنوان پژوهشگران برتر فرهنگی کشور انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه ۲۱ تا ۲۷ آذر امسال هفته پژوهش و برنامه ریزی است، افزود: پنج نفر از دانش آموزان با رتبه‌های پژوهشی و فن آوری برتر و ۲ نفر از فرهنگیان با بالاترین امتیاز بر اساس شاخص‌های کمیته علمی ستاد استان انتخاب شدند و در نمایشگاه فن بازار در دانشگاه مازندران تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/آ

انتخاب دانش آموزان مازندرانی به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.