تجلیل مسئولان از ملی پوش پرورش اندام استان

حامدمحمودعینی درمسابقات2017 پرورش‌اندام قهرمانی جهان به پاس درخشش وكسب افتخارازاين پيكارها توسط مسئولان ورزش قم تجليل شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در حالی که پیکارهای پرورش‌اندام قهرمانی جهان در سال 2017 در قاره اروپا و به میزبانی کشور اسپانیا به انجام رسید، به نمایندگی از هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم تنها یک ملی‌پوش در این دوره از مسابقات حضور یافت.

تک نماینده ورزش قم در این مسابقات حامد محمودعینی است که در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرینات آماده‌سازی طولانی‌ مدتی را برای حضور موفق در هفتاد و یکمین دوره مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی جهان پشت‌سر گذاشت و نتیجه زحمات و تلاش‌های خود را با کسب مدال نقره این رقابت‌ها گرفت.

این در حالی است که ملی‌پوشان پرورش‌اندام کشورمان در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان مجموعا به هفت مدال دست یافتند، در حالی که سه مدال طلا، سه نشان نقره و یک مدال برنز را از آن خود کردند و یکی از دوران موفق حضور ایران در پیکارهای جهانی پرورش‌اندام را به ثبت رساندند.

حامد محودعینی ملی‌پوش پرورش‌اندام استان قم در این دوره از پیکارها نماینده ایران در وزن 85 کیلو گرم بود که در عین شایستگی برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا با کسب عنوان دوم و مدال نقره به کار خود پایان داد تا به پاس کسب این افتخار مورد تجلیل قرار بگیرد.

به همین منظور مدیر کل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم همراه با سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته به منزل حامد محمودعینی قهرمان پرورش‌اندام استان قم رفتند و بعد از دقایقی گفت‌وگو پیرامون موفقیت کسب شده و همچنین سوابق این قهرمان از وی به پاس کسب مدال نقره پیکارهای 2017 پرورش‌اندام قهرمانی جهان در کشور اسپانیا تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام /ح

مرد نقره‌ای پرورش‌اندام جهان در قم تقدير شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار