قم؛

برگزاری مسابقات فیزیک قهرمانی کشور در قم

رئیس هیأت‌‌ بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم از برگزاری رقابت‌های فیزیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مجید تلخابی اظهار کرد: با اعتمادی که فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام کشورمان به هیأت‌‌ بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم دارد برنامه‌های متنوعی را در راستای اهداف فدراسیون و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دست اقدام و اجرا داریم.

وی ادامه داد: هیأت‌‌ بدنسازی و پرورش‌اندام در سال‌های اخیر اقدامات و تلاش‌های زیادی را برای تاثیرگذاری مثبت رشته‌های زیر مجموعه خود در موفقیت ورزش استان قم انجام داده و خوشبختانه به واسطه این تلاش‌ها در ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات‌های ورزشی قم، یکی از هیات‌های برتر سال 94 بودیم.

رئیس هیأت‌‌ بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم در ادامه به برنامه‌ریزی این هیأت‌‌ برای میزبانی شایسته از رقابت‌های فیزیک یا پرورش‌اندام قهرمانی کشور در قم اشاره کرد و افزود: مدعیان کسب عناوین برتر پیکارهای فیزیک قهرمانی کشور شهریور ماه امسال در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی با بیان اینکه مسابقات فیزیک قهرمانی کشور به مناسبت هفته دولت در شهریور ماه امسال به میزبانی هیأت‌‌ قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عنوان این دوره از رقابت‌ها را جام ریاست جمهوری قرار داده و شرکت کنندگان در مدت دو روز برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تلخابی خاطرنشان کرد: بزرگترین سالن ورزشی شهر قم را که همواره در حین برگزاری رقابت‌های استانی فیزیک مملو از تماشاگران علاقمند به پرورش‌اندام و دوست‌داران این رشته ورزشی می‌شود را برای میزبانی مطلوب پیکارهای قهرمانی کشور در نظر گرفته‌ایم.

وی ابراز کرد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور در روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر رقابت می‌کنند تا علاوه بر کسب مدال، سهمیه تیم ملی فیزیک ایران را نیز به دست بیاورند.

رئیس هیأت‌‌ بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم تصریح کرد: ورزشکاران حاضر در مسابقات فیزیک یا پرورش‌اندام قهرمانی کشور در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز این پیکارها و همچنین مجوز حضور در اردوی تیم ملی، باید در چهار دسته قدی با یکدیگر رقابت کنند.

وی بیان کرد: بر این اساس، مدعیان رقابت‌های فیزیک قهرمانی کشور در دسته‌های قدی 170، 174، 178 و به اضافه 178 به مصاف حریفان خود می‌روند، ضمن اینکه مراسم اندازه‌گیری قد و آیین وزن‌کشی در روز چهارشنبه دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

تلخابی با بیان اینکه چهره‌های شاخص فیزیک یا پرورش‌اندام استان قم نیز در این دوره از مسابقات با آمادگی و انگیزه بالا برای کسب مقام‌های برتر و سهمیه تیم ملی به میدان می‌روند، در پایان اظهار کرد: ورزشکاران شرکت کننده از روز پنجشنبه یازدهم شهریور ماه برای کسب عنوان قهرمانی کشور بر روی صحنه مسابقات حاضر می‌شوند، ضمن اینکه به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهداء خواهد شد.

برچسب ها: قم ، مسابقات ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.