واکنش گتوزو به توقف مقابل تیم بدون امتیاز «بنونتو»

سرمربی تیم آث میلان پس از توقف شاگردانش مقابل تیم بدون امتیاز بنونتو، گفت بازیکنانش را سرزنش نمی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گنارو گتوزو سرمربی جدید تیم فوتبال آث میلان امروز در اولین حضور بر روی نیمکت این تیم،نتوانست روسنری ها را برابر تیم بنونتو که همه بازی های قبلی خود را باخته بود، به پیروزی برساند و به تساوی 2-2 بسنده کرد.


میلانی ها که از دقیقه 75، ده نفره شده بودند، تا ثانیه های پایانی بازی 2-1 از میزبان خود پیش بودند اما برینیولی، گلر بنونتو در دقیقه 95 با ضربه سری دیدنی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا گتوزو در اولین گام ناکام بماند.

 

گتوزو که چند روزی است جایگزینی وینچنزو مونتلا شده، در پایان بازی گفت:" بازیکنانم همه تلاش خودشان را انجام دادند، ما یک گل عجیب و غریب دریافت کردیم و در حال حاضر فقط شانس ما همین بود. "


وی افزود: "من می خواهم از بازیکنان برای نشان دادن میل و تعهد خود تشکر کنم. به ناکامی امروز فکر می کنیم.برای بهبود سطح آمادگی جسمانی و ذهنیت بازیکنانم تلاش خواهیم کرد، اما من امروز نمی توانم بازیکنانم را به خاطر چیزی سرزنش کنم. "


"ما می توانستیم بازی بهتر انجام دهیم، چندین بار توپ را در دفاع از دست دادیم. تلاش برای انجام کاری جدید خوب است، اما ما می دانستیم که بنونتو علیرغم شکست ها، اخیرا عملکرد خوبی داشته است.

"ما راه طولانی درپیش داریم و می خواهیم پیشرفت کنیم."


انتهای پیام/


گتوزو :نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

 

برچسب ها: گتوزو ، آث میلان ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار