فرمانداری دلفان؛

پرداخت ۲۳۰۰ فقره وام ازدواج در شهرستان دلفان

فرماندار دلفان شهرستان دلفان گفت: براساس آمار ارائه داده شده از سوی بانک های عامل از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۳۰۰ فقره وام ازدواج به متقاضیان در شهرستان دلفان پرداخت شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی در جلسه ساماندهی امور جوانان با محوریت ازدواج و خانواده با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی جهت برگزاری ازدواج آسان در بین خانواده ها گفت: دغدغه و اولویت اصلی دولت تسریع در روند ازدواج جوانان و ایجاد اشتغال برای نسل جوان است.

وی با اشاره به افزایش و پرداخت تسهیلات ازدواج بدون محدودیت زمانی به عنوان مهمترین اقدامات دولت در راستای ازدواج آسان عنوان کرد: یکی از مهمترین موانعی که سبب کاهش نرخ ازدواج در جامعه به ویژه در شهرستان دلفان شده است، افزایش نرخ بیکاری در میان جوانان است که لازم است در این راستا اقدامات اساسی از سوی مسئولان صورت گیرد.

فرماندار دلفان با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان از مهمترین دغدغه های مسئولان در دولت تدبیر و امید است خاطرنشان کرد: در این راستا ضرورت تغییر فرهنگ کار از کار اداری به فعالیت بخش خصوصی لازم است و دستگاه های فرهنگی نیز باید با استفاده از ظرفیت نخبگان در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

فرماندار دلفان با اشاره به روند پرداخت تسهیلات ازدواج در شهرستان دلفان افزود: مطابق آمار ارائه داده شده از سوی بانک های عامل از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2300 فقره وام ازدواج به متقاضیان در شهرستان دلفان پرداخت شده است.

طولابی از اداره ورزش و جوانان خواست که کمیته‌های فرعی ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، مسکن، اشتغال، فرهنگ و دیگر حوزه ها را فعال کرده و با کار کارشناسی، موانع و مشکلات جوانان را آسیب شناسی و راهکارهای عملی جهت برطرف کردن آنها را ارائه نمایند.

انتهای پیام/د

۲۳۰۰ فقره وام ازدواج در شهرستان دلفان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.