مظفر: پیروزی مقابل شیراز حقمان بود / روز‌های سختی در انتظار ماست

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد گفت: در مقابل شیراز چندین و چند موقعیت گل را از دست دادیم و تصور می‌کنم پیروزی در این دیدار حقمان بود.

شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی هفته هشتم تیمش مقابل نماینده شیراز گفت: باید بگویم بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و باید اذعان داشت که امروز روز خوب تیم شیراز و روز بد ما بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول از تیم اصلا راضی نبودم. در واقع تیم ما در نیمه نخست نمایشی بسیار بد داشت و دو گل دریافت کرد. اما در نیمه دوم سعی کردیم که نتیجه را جبران کنیم.

مظفر با اشاره به اینکه در نیمه دوم تیمش موقعیت های زیادی داشت، افزود: ما نزدیک به 6 یا 7 توپ را به تیر دروازه زدیم و بعد از به ثمر رساندن گل دو باید اذعان کنم که تیم حریف یک تنه دفاع می کرد و حمله ای نداشت. اگر این بازی به سود ما تمام نمی‌شد عادلانه نبود. در واقع می‌خواهم بگویم که این پیروزی با توجه به نمایش تیم من در نیمه دوم حق ما بود.

سرمربی دانشگاه آزاد به عملکرد عالی دروازه‌بان تیم فوتسال فجر شیراز اشاره کرد و افزود: بدون شک گلر تیم حریف ، ستاره این بازی بود و بیش از انتظار عالی کرد. نصف شوت هایی که بازیکنان من به دروازه حریف خود زدند با دفع خوب از سوی این دروازه‌بان همراه شد.

مظفر درباره عدم حضور «فرشته کریمی» در دیدار این هفته تیمش مقابل تیم شیراز ، گفت: بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل ایتالیا، فرشته با دردی از ناحیه مچ پا مواجه شده بود که با توجه به دیدارهای سخت و سنگینی که تیم ما در ادامه لیگ پیش رو دارد؛ تصمیم گرفتیم در این بازی به وی استراحت دهیم.

وی افزود: البته آسیب دیدگی کریمی جدی نیست اما ما به این بازیکن در بازی‌های بعدی نیاز داریم. از طرفی بدون شک تیم من به یکی دو بازیکن تنها متکی نیست و عدم حضور یک بازیکن تاثیر آنچنانی در روند تیم نخواهد داشت.

مظفر در پایان خاطر نشان کرد: نبرد در لیگ امسال بسیار پیچیده و نزدیک به هم است و نتیجه هر مسابقه می‌تواند جدول را با تغییر و تحولات گسترده مواجه کند. به همین دلیل تلاش ما این است که در هر مسابقه تنها به پیروزی فکر کنیم تا از رقیبان و حریفان اصلی خود در بالای جدول عقب نمانیم. هدف ما قهرمانی است اما حریفانی سرسخت در انتظار ما هستند که باید از سد آن‌ها عبور کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران درباره دیدار تدارکاتی ایران و ایتالیا نیز گفت: خوشبختانه آن مسابقه از لحاظ فنی بسیار ایده آل بود و برای تیم ملی بسیار مفید بود. استقبال خوبی از این دیدار شد و بانوان زیادی تماشاگر این مسابقه بودند. باز هم از این دست مسابقات تدارکاتی در دستور کار تیم ملی زنان قرار دارد که امیدوارم به افزایش سطح فنی بازیکنان و تیم ملی فوتسال ایران کمک کند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی فوتسال زنان دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار