هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

پیروزی ثانیه آخری برای شاگردان مظفر / تداوم صدرنشینی آبادانی‌ها

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی پیگیری شد که تیم دانشگاه آزاد در ثانیه پایانی دیدار شیراز به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران امروز در چارچوب هفته هشتم پیگیری شد و تیم پالایش نفت آبادان در ادامه پیروزی‌های خود مقابل ساری به برتری رسید و در صدر جدول مسابقات باقی ماند.

دیدار دو تیم پالایش نفت آبادان و استقلال ساری از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه 17 شهریور آبادان آغاز شد و در نهایت این تیم میزبان بود که در ادامه روند شکست ناپذیری خود این بار مقابل تیم فوتسال استقلال ساری به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کرد.

تیم فوتسال بانوان نفت طلاییه نیز این هفته در سیرجان میهمان تیم پیام نور سیرجان بود که در پایان این مسابقه در بازی تماشایی به برتر 6 بر 4 دست یافت.

دانشگاه آزاد با سرمربیگری شهرزاد مظفر در سالن فتح تهران میزبان تیم صنعت فجر شیراز بود. دیداری تماشایی و پایاپای که 3 بر 2 به سود دانشگاه آزاد تمام شد. شاگردان مظفر در  نیمه نخست این مسابقه با حساب 2 بر یک از میهمان خود عقب بودند اما در نیمه دوم ابتدا با زدن یک گل نتیجه را به تساوی کشیدند و در ثانیه‌های پایانی با زدن یک گل در نهایت 3 بر 2 پیروز شدند.

این نتیجه در حالی به دست  آمد که مسئولان و کادر فنی تیم میزبان معتقد بودند زمان این بازی به درستی محاسبه نشده است و گل برتری دانشگاه آزاد بعد از تمام شدن وقت بازی به ثمر رسیده است.با این حال دانشگاه آزاد موفق شد در نهایت هر سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

دختران کویر کرمان در خانه مقابل میهمان و همسایه خود ، مس رفسنجان به برتری 3 بر صفر دست پیدا کردند و بانوان البرز زنجان که قعر نشین جدول رده بندی مسابقات هستند، 13 بر یک در خانه مغلئب مشکی پوشان خراسان شدند. تیم ملی حفاری نیز به دلیل عدم حضور تیم میهمان ( شهرداری رشت) 3 بر صفر برنده اعلام شد.

با توجه به نتایج به دست آمده در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران، تیم پالایش نفت آبادان با کسب 24 امتیاز صدرنشین ماند و تیم های شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد به ترتیب با امتیازاات 24 و 21 در رده‌های بعدی ایستادند. نفت طلاییه و مشکی پوشان خراسان نیز در جایگاه چهارمی و پنجمی این جدول قراردارند.

**نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران به شرح زیر است:

پیام نور سیرجان 4 – نفت طلاییه 6

پالایش نفت آبادان 3 – استقلال ساری صفر

دختران کویر کرمان 3 – مس رفسنجان صفر

دانشگاه آزاد تهران 3 – پویندگان صنعت فجر شیراز 2

پالایش البرز زنجان یک – مشکی پوشان خراسان 13

ملی حفاری 3 – شهرداری رشت صفر (باخت فنی)

انتهای پیام/

هر آنچه در هفته هشتم لیگ فوتسال رخ داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار