سردار مهماندار خبر داد

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای بارندگی‌های پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی 100 درصدی پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان در معابر پایتخت در زمان بارش برف و باران خبر داد.

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای بارندگی‌های پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در بوستان ولایت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌در شهری زندگی می‌کنیم که بیش از ۴ میلیون خودرو در آن تردد می‌کنند و روزانه ۲۰ میلیون سفر داریم و در بعضی از ساعات صبحگاهی، عصرگاهی و شبانگاهی شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: بارش برف و باران  بر ترافیک و تردد خودروها در معابر شریانی و اصلی شهر تأثیرگذار است و در  روزهایی که بارندگی داریم ترافیک سنگین و نیمه سنگین می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس راهور برای این ایام تدابیری را پیش بینی کرده است و در آماده باش ۱۰۰ درصد خواهد بود؛ ضمن اینکه مقدمات طرح زمستانه آماده و به مناطق ابلاغ شده است و به زودی اجرا خواهد شد.

سردار مهماندار بیان کرد: نقاطی از شهر که به هنگام بارندگی درگیر ترافیک می‌شوند را شناسایی کردیم و به شهرداری اعلام کردیم تا در این زمینه با ما همکاری کنند، همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در طول یک سال تجهیزات لازم را در این زمینه افزایش داد.

وی در پایان عنوان کرد:‌ شهروندان در زمان بارش برف و باران از انجام سفرهای غیرضروری که منجر به ترافیک و قفل شدن معابر می‌شود، خودداری کنند. 

انتهای پیام/

انجام روزانه ۲۰ میلیون سفر در تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار