آغاز بیستمین جشنواره قصه‌گویی در سمنان

بیستمین جشنواره قصه‌گویی حوزه پنج کشوری به میزبانی استان سمنان با حضور نویسندگان و داوران مطرح کشوری آغاز به کارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بیستمین جشنواره قصه‌گویی حوزه پنج کشوری به میزبانی استان سمنان آغاز شد و در این جشنواره قصه‌گوهایی از 7 استان حضور دارند.


در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان، تهران و البرز حضور دارند.


مهدی جمال، مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری به برخی از برنامه‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: در نخستین روز جشنواره نشست تخصصی قصه‌گویی با عنوان «کارکرد قصه‌گویی در انتقال مفاهیم تربیتی و درسی» با حضور محمد گودرزی یکی از اساتید مطرح در این حوزه برگزار می‌شود.


وی بابیان اینکه این جشنواره به مدت سه روز برگزار می‌شود افزود: در طول این جشنواره قصه‌گویان حاضر در جشنواره به مدارس اعزام می‌شوند.


مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اظهار داشت : برگزاری نشست تخصصی آموزش قصه‌گویی با عنوان «بهره‌گیری از زیبایی‌های شأن نزول آیات در قصه‌گویی» و با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد بهشتی برگزار می‌شود.


جمال از حضور قصه‌گویان برتر در برنامه‌های سیمای استان سمنان در طول برگزاری جشنواره خبر داد.


وی از نویسندگان و چهره‌های شاخص کشوری در این جشنواره بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد : مجید قناد، حسن دولت‌آبادی و محمد سیمزاری به‌عنوان داور در این جشنواره حضور دارند.


مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه پنج کشوری بابیان اینکه این جشنواره در روز 14 آذر به کار خود پایان می‌دهد بیان داشت : در آئین اختتامیه این جشنواره استاندار سمنان و جمعی از مقامات کشوری، استانی و شهرستانی حضور دارند.


انتهای پیام / ذ


بیستمین جشنواره قصه‌گویی در سمنان به مدت سه روز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.