در سومين روز از جشنواره بيست و چهارم:

ماه پیشونی و عقل صورتی به روی صحنه می روند

در سومین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایش ماه پیشونی و عقل صورتی به روی صحنه می روند.

ماه پیشونی و عقل صورتی به روی صحنه می روندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در سومين روز از بيست چهارمين جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان 6 نمايش صحنه‌ای و 4 نمايش خيابانی اجرا می شوند.
نمايش " جيک جيکو در مزرعه" به نويسندگی و کارگردانی حسين مزينانی از مشهد در بخش مسابقه تئاتر ايران در سالن اصلی آوينی اجرا می شود.
در اين روز پلاتوی تئاترشهر پذيرای هنرمندان نمايش "ماه پيشونی" اثري از آزاده انصاري از تهران است و در سالن اصلي بوعلی نيز تئاتر "نوازنده کوچک" به نويسندگی هی بک کن در بخش مسابقه بين الملل تنها در دو سانس 15 و 17:30 به روی صحنه می رود که کارگردانی اين کار بر عهده کيل جون لي از کره جنوبی است.
"نجات مادر" اثري از مهناز آقايي از مشهد در پلاتوي عبادي و نمايش "خرگوش و لاک پشت" به کارگرداني سعيد صادقي از تهران که در سالن نمايش اداره کل ارشاد اجرا مي شود، از ديگر نمايش هاي روز سوم هستند.
در تالار فجر نيز نمايش "عقل صورتي" به کارگرداني مهدي فرشيدي سپهر به روي صحنه مي رود.
"بازي و کودک" از مريم مهدي پور ، "مبارک باشد" به کارگرداني حبيب اله ناصری، "سبز سبز " اثري از مهدی صالحيار و "خواستن و توانستن است" نام چهار نمايش خياباني روز چهارم جشنواره است که در محوطه مجتمع شهيد آوينی براي علاقه مندان به اين نمايش اجرا خواهد شد.
نمايش هاي روز چهارم نيز همچون دو روز گذشته در سه سانس ١٠، ١٥ و 17:30 براي تماشاگران تئاتر کودک و نوجوان به روي صحنه مي رود.
گفتني است کارگاه آموزشی"دنياي کاغذي" با تدريس گریفريدمن از استراليا هم فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر در ساعت های 9 تا 12 و 15 تا 18 کانون پرورش فکریکودکان و نوجوانان همدان، واقع در ميدان آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.
بيست و چهارمين جشنواره بين‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذر با دبيري مريم کاظمی در همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیان/ص.ف
اجرای نمایش خیابانی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.