نمایش مینا و دوستان کاربلد مهمان ملایری ها

نمایش عروسکی مینا و دوستان کاربلد با کارگردانی مشترک اکرم فلاح و ناهید شمس در بخش دانش‌آموزی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در ملایر اجرا می شود.

اجرای مینا و دوستان کاربلد در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نمایش عروسکی «مینا و دوستان کاربلد» امروز در دو سانس 10 و 11 به مدت یک ساعت در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر با اهمیت به موضوع علم وسوادآموزی به روی صحنه می‌رود.

 نمایش درباره دختری به اسم مینا است که از مشق نوشتن و درس خواندن خسته شده، لوازم التحریر مینا جان گرفته و با او صحبت می‌کنند، اما مینا گوش نمی‌دهد و با موجودی به اسم خنگوله دوست می‌شود. اما دوستان واقعی او که همان لوازم التحریرها هستند بیکارننشسته و با کمک وهم‌ فکری به این دانش‌آموز کمک می‌کنند و موجب بیرون راندن خنگوله می‌شوند.

نمایش «مینا و دوستان کاربلد» با حضور بازیگر و عروسک اجرا می‌شود و عروسک‌گردانان نیز خود دانش‌آموزان هستند.

عوامل این نمایش دانش‌آموزی آیدا تکلو، حانیه مصطفایی، هستی عزیزمحمدی، پرنیان عضدی قاجار، کیانا ساریخانی و مهنا پورساجدی از بازیگران و عروسک‌گردانان این نمایش هستند و زینب شریفی نیز طراحی صحنه را بر عهده دارد.

نمایش‌نامه «مینا و دوستان کاربلد» توسط مهدی حبیبی و زهره شمس نوشته شده و اکرم فلاح و ناهید شمس نیز کارگردان نمایش هستند.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اجرای مینا و دوستان کاربلد در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.