فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه:

توقیف محموله میلیاردی کشنده فائو در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده فائو که حامل محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ احمد نیکبخت اظهار داشت: ماموران پاسگاه "ده‌سرخ" شهرستان مبارکه هنگام کنترل خودروهای عبوری از منطقه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده فائو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه یخچال فریزر، 2عدد استارت بلدوزر، 14 بسته پلاستیکی سرامیک، 6 بسته کارتن سنگ گرانیت، یک عدد پاتپل به همراه اجاق و موتور و دینام، 2 دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه چرخ خیاطی و میز چرخ خیاطی، یک دستگاه موتورسیکلت 250 سی سی، 2 حلقه لاستیک خاور، 12 کارتن اتصالات لوله، 6 کارتن جنت خودرو و ... همگی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی مبارکه با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام شده است، بیان کرد: در این زمینه راننده خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم در جامعه را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار