دیدارخانگی صبای قم با دانش فریدون کنار

جوانان صبای قم سومین بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران را برابر تیم دانش فریدون‌کنار انجام می‌دهد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دیدارهای هفته ششم از مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه چهاردهم آذر ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری خانگی پذیرای تیم دانش فریدون‌کنار خواهد بود.

صبای قم که پنجمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در میهمانی تیم پدیده ساری با تساوی به پایان رسانده است، با انگیزه به دست آوردن دومین برد خانگی این فصل از ساعت 14 روز دوشنبه 14 آذر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان دانش فریدون‌کنار است.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر را با تساوی بدون گل در مقابل تیم ملوان بندر انزلی آغاز کرده‌اند، بعد از یک هفته استراحت در میهمانی تیم پارسه ساری حضور یافتند و این مسابقه را با وجود از دست رفتن یک پنالتی با نتیجه دو بر یک باختند.

صبایی‌ها در هفته سوم مسابقات این فصل دومین بازی خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم گسترش‌فولاد تبریز انجام دادند و با غلبه بر حریف مطرح خود به نخستین برد این فصل دست یافتند تا امیدوارانه به سراغ سایر حریفان بروند.

صبای قم در هفته قبل بازی‌ها چهارمین بازی خود از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران را برابر پدیده ساری انجام داد اما در پایان نتیجه تساوی کسب کرد، دیداری که در آن دو بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، دو تیم به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها تن دادند.

مسابقه صبای قم و پدیده ساری آخرین دیدار پنجمین هفته لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بود که به به جای سه‌شنبه هفتم آذر ماه در روز نهم آذر برگزار شد و صبا در روزی که ابتدا یک بر صفر از حریف پیش افتاد بلافاصله گل تساوی را پذیرفت و با یک امتیاز به قم بازگشت.

انتهای پیام / ح

جدال صبای قم با دانش‌ فریدون‌کنار در سومین بازی خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار