مرد فوتسال آسیا بهترین بازیکن سال 2017جام باشگاه های آسیا شد

ستاره ملی پوش فوتسال استان قم از سوی AFC بار ديگر كانديدای انتخاب به عنوان بهترين بازيكن سال 2017 فوتسال قاره آسيا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛در حال حاضر درخشان‌ترین ستاره فوتسال قم در سطوح ملی و باشگاهی علی‌اصغر حسن‌زاده است که بیش از یک دهه سابقه عضویت در تیم‌های ملی ایران را دارد و هم اکنون بازوبند کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان را بر بازو می‌بندد.

حسن‌زاده که فوتسال خود را از اوایل دهه 1380 از تیم باشگاهی ارم‌کیش قم آغاز کرد و در این تیم مطرح شد، سپس با عضویت در ترکیب تیم‌های باشگاهی دیگری همچون فولاد ماهان اصفهان، صبای قم، نوریلسکی نیکل روسیه، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان به پیشرفت‌های خود ادامه داد.

این بازیکن در رده ملی نیز برای تیم‌های رده‌های مختلف بازی کرده و با تیم ملی بزرگسالان کشورمان افتخار کسب چند عنوان قهرمانی قاره کهن، بازی‌های داخل سالن آسیا، مقام سومی جام جهانی 2016 و همچنین کسب مقام از چندین تورنمنت و رقابت معتبر بین‌المللی را دارد.

حسن‌زاده در سال 2014 به واسطه درخشش در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا از سوی AFC به عنوان بهترین بازیکن سال قاره کهن انتخاب شد و این موفقیت را بعد از کسب مقام سومی جام جهانی کلمبیا، در سال 2016 نیز تکرار کرد تا دو سال سابقه مرد سالی آسیا را در کارنامه داشته باشد و قمی‌ها به وی افتخار کنند.

این ستاره قمی تیم ملی فوتسال که اکنون کاپیتان تیم ملی نیز محسوب می‌شود امسال نیز با تیم ملی کشورمان عنوان قهرمانی بازی‌های داخل سالن 2017 قاره کهن و مقام نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با تیم باشگاهی گیتی‌پسند اصفهان را به ویترین موفقیت‌های خود افزود.

حسن‌زاده که عنوان بهترین بازیکن سال 2017 جام باشگاه‌های آسیا را نیز به خود اختصاص داده بار دیگر از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن سال جاری قاره کهن انتخاب شده، عنوانی که البته حسن‌زاده برای تصاحب آن باید با توحید لطفی دیگر فوتسالیست ایرانی و جیراوات سورنویچیان از تایلند به عنوان سه کاندید نهایی عنوان مرد سال فوتسال آسیا رقابت کند، در حالی که لطفی بازیکن تیم ملی امید ایران است و با بازو بند کاپیتانی تیم ملی امید امسال قهرمان قاره کهن شد.

انتهای پیام/ح

ستاره فوتسال قم كانديدای بهترين بازيكن سال 2017 آسيا شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار