حمایت بیشتر از بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیازمند حمایت بیشتری است.

حمایت بیشتر از بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نمایش‌ «هدیه کوچولو» کاری از رامین کهن در بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به صحنه می‌رود.

رامین کهن نمایش‌نامه «هدیه کوچولو» را با الهام از کتاب «اول می‌خواستم یک گل به تو هدیه بدهم» اثر ینس دوبر ترجمه طوبی سادات جزایری نوشته است.

کهن با تاکید براین که از کتاب برداشتی آزاد برای مخاطب خردسال داشته، اظهارداشت: بچه‌ها همیشه علاقه دارند دوست داشتن خود نسبت به پدر و مادر را ثابت کنند و همیشه به اولین چیزی که فکر می‌کنند خرید هدیه است. با توجه به زندگی تجملاتی امروز باید به کودکان یاد داد این کار را می‌توان با تمام قلب و وجودشان انجام دهند و مهم نیست هدیه چی باشد بلکه ارزشمند است با تمام وجود و احساس هدیه بدهیم و فردی را که دوست داریم خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: این احساس در گروهمان که چند سالی است فعالیت داریم نیز به همین صورت بوده و با تمام وجود برای آن‌ها کار می‌کنیم و اگر این گونه نبود آثارمان هیچ وقت روی صحنه باورپذیر نمی‌شد.

کهن درباره تکنیک اجرایی نمایش «هدیه کوچولو»، گفت: نمایش (تاپ تیپل) تکنیک روی میز و عروسکی اجرا می‌شود و با عروسک با دست و عروسک با پارچه ادغام شده تا برای مخاطب جذاب‌تر باشد.

وی همچنین درباره بخش خردسال جشنواره اظهارداشت: این بخش بسیار خوب نیازمند حمایت بیشتری است. باید راه‌کاری پیدا شود تا پس از جشنواره افرادی که برای خردسالان کار می‌کنند حمایت شوند و کمک هزینه‌ داشته باشند تا به شکل مشارکتی در مهدکودک‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ ش

بخش خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیازمند حمایت بیشتری است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار