سکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به نام همدان ضرب شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: سکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به نام همدان ضرب شده و این جشنواره فرصت هنری ویژه ای برای شهر همدان است.

سکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به نام همدان ضرب شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان استان همدان گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن پیشینه فرهنگی تأثیرگذاری بر فرهنگ و هنر سرزمین پهناور ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه همدان سالیان سال است که میزبانی بزرگترین رخداد فرهنگی و هنری کودک و نوجوان را به‌عهده گرفته است، اظهار داشت:  در این میان هر ساله شاهد پر کشیدن و پرواز استعدادهای شکوفا در آسمان صحنه های نمایش در این دیار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: برنامه های علمی و فرهنگی به نام و نشان همدان به ‌ویژه در حوزه هنر یکی از راه های معرفی و پاسداشت تاریخ سرافراز این دیار است.

عبادی بیان کرد: همدان باید به قطب فعالیت های کودک تبدیل شود که گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته شده و علاوه بر دفاع از هویت، این استان می تواند راهی برای شکوفایی استعدادهای فرزندانمان باشد.

وی ادامه داد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت هنری ویژه ای است که در دست فرزندان ماست که در این زمینه خود را بیازمایند و در معرض قضاوت متخصصان ملی و جهانی قرار دهند.

عبادی اضافه کرد: بسی مایه افتخار است که در بیست و چهارمین دوره برگزاری این جشنواره نیز، شاهد اجرای نمایش های ارزنده کودک و نوجوان از جای جای سرزمین سرافرازمان و دیگر نقاط جهان باشیم.

این مسئول یادآور شد: این جشنواره که سکه اش به نام همدان ضرب شده با بالندگی و شکوهمندی جای خود را در بین فعالیت های این حوزه هم در منظر ایران و هم جهان پیدا کرده است.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان۱۵ آذر با معرفی نفرات و گروهای نمایشی برتر پایان می یابد.

انتهای پیام/ ص.ف

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.