معرفی برگزیدگان مسابقات دو ومیدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران

اسامی برگزیدگان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران که امروز در در سالن حیدرکلای بابل برگزار شد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران که قرار بود در ساری برگزار شود، به دلیل بارندگی بلافاصله در سالن حیدرکلای بابل برگزار شد.

این پیکار‌ها به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در ۶۰ متر نوجوانان ارشیا مهربانی (خوشه چین ساری)، یاسین بخشی (بابل) و اشکان غفاری (بابلسر) به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در ۶۰ متر جوانان نیز علی ارژنگ نژاد (خوشه چین ساری)، رضا بالی لاشکی (نور) و محمد رضا تقی نژاد (بابل) به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در پرتاب وزنه جوانان محمد گل اقاپور (قائمشهر)، سینا گوران (خوشه چین ساری) و رضا عرب خزائلی (خوشه چین ساری) و در پرش طول نوجوانان نیز سجاد شور ملک و مهدی خدادادی (قائمشهر) و آئین رمدانی (خوشه چین ساری) به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در پرش طول جوانان نیز رضا بالی لاشکی (نوشهر)، امیر علی بیضایی (بابلسر) و ابراهیم اصلانی فر (خوشه چین ساری) به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات دو ومیدانی قهرمانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.