آغاز رقابت نمایندگان والیبال مازندران با حریفان

تیم‌های مازندران حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال، فوتسال و فوتبال دسته یک، امروز به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم‌های سارویه ساری، کاله آمل، نساجی قائم شهر، خونه به خونه بابل و شهروند ساری امروز در رقابت‌های مختلف کشوری به مصاف حریفان می‌روند.

از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم سارویه ساری از ساعت ۱۸ عصر امروز سه شنبه، در سالن سیدرسول حسینی، میزبان شهرداری ورامین است.

تیم سارویه از ۵ بازی گذشته خود با ۲ برد و کسب ۷ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم کاله مازندران از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیامبر اعظم آمل به دیدار خاتم اردکان می‌رود.

تیم کاله از ۴ بازی با دو برد و کسب ۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شهروند ساری عصر امروز ۱۶ آبان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در یک بازی خانگی، در سالن سید رسول حسینی، میزبان مقاومت البرز است.

در جدول رده‌بندی تیم شهروند ساری با ۱۸ امتیاز در رده هشتم و مقاومت البرز نیز با ۱۸ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر، نهم است.

همچنین دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هم، امروز پیگیری می‌شود که نمایندگان مازندران مهمان و میزبان هستند.

در یکی از دیدار‌های مهم این هفته، نساجی مازندران تیم رده دوم جدول از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران می‌رود.

در یکی از دیدار‌های دیگر این هفته، تیم خونه به خونه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه هفت تیر بابل، میزبان راه آهن تهران است.

در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، نساجی با ۲۳ امتیاز در رده دوم و تیم خونه به خونه با ۱۷ امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

انتهای پیام/ر

مصاف تیم‌های مازندرانی با حریفان، امروز در مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.