جودو جایزه بزرگ توکیو؛

نوری زاده و بریمانلو فردا به روی تاتامی می روند

در روز اول از رقابت های گرنداسلم توکیو فردا دو نماینده جودو کشورمان برای رقابت با حریفانشان فردا به روی تاتامی خواهند رفت.

نوری زاده و بریمانلو فردا به روی تاتامی می روندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،آخرین مرحله رقابت های جودو گرند اسلم در سال 2017 در شرایطی از فردا به مدت 2روز در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می شود که 417 جودوکار از 16کشور در این رقابتها حضور دارند و تیم ملی جودو کشورمان 3نماینده در این رقابتها دارد.

فردا و در نخستین روز این رقابتها در وزن منهای 66کیلوگرم، قاسم نوری زاده پس از استراحت در دور نخست به مصاف جودوکاری از ژاپن می رود و در صورت پیروزی برنده مغولستان و ازبکستان حریف نوری زاده در دور بعد خواهد بود.

محمد محمدی بریمانلو در جدول 46نفره وزن منهای 73کیلوگرم، دیگر نماینده کشورمان در روز نخست است، بریمانلو در گام نخست برابر جودوکاری از کشور رومانی به میدان می رود و سپس جودوکاری از کشور کانادا را پیش رو دارد.

در روز پایانی و در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، جواد محجوب جودوکار کشور رومانی را پیش رو دارد و برنده کره و ژاپن حریف وی در دور دوم خواهد بود.

انتهای پیام/

شروع رقابت های گرنداسلم توکیو با حضور نمایندگان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار