جودو جایزه بزرگ هلند؛

پایان کار تیم ملی جودو با دو مدال برنز/محجوب هم به مدال برنز رسید

جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان در جدول شانس مجدد با شکست حریف اتریشی به مدال برنز گرند پریکس هلند رسید.

پایان کار تیم ملی جودو با دو مدال برنز/محجوب هم به مدال برنز رسیدبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای گرند پریکس هلند از روز جمعه آغاز شده و تیم ملی جودو کشورمان هم با 6 جودوکار دراین مسابقات حضور دارد.

امروز و در روز سوم این رقابتها در وزن 100+ کیلوگرم جواد محجوب آخرین نماینده کشورمان در این مسابقات دور اول با شکست جودوکار آلمانی راهی مرحله بعد شد. محجوب در دور بعد مقابل "روی میر" از هلند شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد. محجوب در جدول رپه شارژ "بنجامین" از بلژیک را شکست داد و برای کسب مدال برنز "دنیل" از اتریش را از پیش رو برداشت تا بعد از بازگشت دوباره به تیم ملی اولین مدال خود را کسب کند.در این وزن 12 جودوکار حضور داشتند.

محجوب برای نخستین بار است که در مسابقات بین المللی در وزن 100+ کیلوگرم مبارزه میکند.

در وزن 90- کیلوگرم تیم ملی ایران نماینده ای نداشت ولی در وزن 100- کیلوگرم رامین صفویه در دور اول مقابل " دنیل دیچف" از بلغارستان شکست خورد و خیلی زود با تاتامی هلند خداحافظی کرد.

دیروز و در روز دوم این مسابقات در وزن 81- کیلو گرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم "مارتین" از پرتغال را از پیش رو برداشت اما مقابل "ماتیاس" از بلژیک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و راهی جدول شانس مجدد شد. ملایی در این مرحله جودوکاری از گرجستان را از پیش رو برداشت و برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکار هلندی رفت و توانست با غلبه براو بازهم به مدال برنز دست پیدا کند.

اما مهدی فتحی پور ، قاسم نوری زاده و محمد رشنونژاد پیش از این از مسابقات حذف شده بودند.

انتهای پیام/

محجوب برنزی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار