استاندار بوشهر:

بانوان سهم ویژه‌ای در پست‌های مدیریتی استان بوشهر خواهند داشت

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به توانمندی بانوان دارد، گفت: بانوان سهم ویژه‌ای در پست‌های مدیریتی استان بوشهر خواهند داشت.

بانوان سهم ویژه‌ای در پست‌های مدیریتی استان بوشهر خواهند داشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در همایش حمایت‌های روانی و اجتماعی از زنان با هدف حفاظت از نظام خانواده در بوشهر اظهار داشت: بانوان یکی از ظرفیت‌های منحصر به فردی هستند که فعالیت‌های خوب آنان به جامعه ثابت شده است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم گام‌های خوبی در سپردن بخش‌های مهم مدیریتی کشور به بانوان برداشته شد، عنوان کرد: در استان بوشهر نیز پست‌های مدیریتی بسیاری به بانوان داده شد و در این دولت نیز با توجه به تاکیدات ریاست جمهور در استان بوشهر فرصت‌های ویژه‌ای به بانوان برای فعالیت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بانوان اساس هر خانواده هستند، بیان کرد: اگر مادرانی مدیر، آگاه و سالم داشته باشیم می‌توانیم به داشتن جامعه‌ای پویا امیدوار باشیم.

تغییر نگرش جامعه به بانوان

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر نیز در این همایش تصریح کرد: داشتن جامعه ای سالم و بدون خشونت عامل اصلی توسعه و پیشرفت است و برای به وجود آمدن چنین موقعیتی در جامعه نیاز است همه سازمان‌ها تلاش کنند.

محمد باقر سعادت خاطرنشان کرد: امروزه نگاه به دختران و زنان در جامعه دیگه خانه‌نشینی نیست اما همچنان نیازمند تغییر نگرش جامعه در این حوزه هستیم.

انتاهی پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.