اسماعیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رئیس‌جمهور شنبه به سیستان و بلوچستان می‌رود

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت:رئیس‌جمهور به همراه تعدادی از معاونین خود، وزرا و مسوولان مرتبط، شنبه آینده به سیستان و بلوچستان می‌رود.

رئیس‌جمهور شنبه به سیستان و بلوچستان می‌رودپرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز سفرهای استانی رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم، اظهار کرد: رئیس جمهور در اولین سفر استانی خود؛ روز شنبه یازدهم آذرماه و برای سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر، ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به همراه تعدادی از معاونین خود، وزرا و مسوولان مرتبط، شنبه آینده با ورود به زابل و دیدار با مردم خونگرم و مومن این خطه، سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را آغاز می‌کند.

اسماعیلی افزود: رئیس جمهور سپس به زاهدان سفر می‌کند و علاوه بر دیدار با گروهی از برگزیدگان استان، دستور افتتاح یا آغاز به کار پروژه‌های عمرانی متعددی در این استان را صادر خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مناسبت ملی 16 آذر و همچنین در ایام پربرکت هفته وحدت، روحانی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه زاهدان برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت. در این برنامه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی فعال در دانشگاه‌ها نیز شرکت دارند.

اسماعیلی اخاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان، اسکله بندر شهید بهشتی چابهار را افتتاح و علاوه بر شرکت در شورای اداری استان، با خبرنگاران نیز نشست خبری خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار