بازیکن نفت آبادان: تراکتورسازی تبریز تیمی غیرقابل پیش بینی است

حسین بغلانی گفت: به نظر من تراکتورسازی تبریز تیمی غیرقابل پیش بینی و در عین حال قدرتمند است.

حسین بغلانی مدافع تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم آبادانی به پایان رسید اظهار داشت: خوشبختانه شاهد ارائه یک بازی زیبا از هر 2 تیم بودیم و موقعیت های زیادی روی دروازه ها خلق شد. سپاهان تیم بسیار خوب و خطرناکی است اما در نهایت ما با استفاده بهتر از موقعیت ها توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: جاسم کرار نقش پررنگی در پیروزی ما برابر تیم سپاهان داشت، همچنین باید از هواداران پرشور صنعت نفت که با تشویق های خود تیم ما را حمایت کردند تشکر کنم.

بغلانی با اشاره به مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیت من با فیزیوتراپی ظرف یک یا 2 هفته دیگر به پایان خواهد رسید.

مدافع تیم نفت آبادان در مورد بازی هفته آینده این تیم برابر تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی تیمی غیرقابل پیش بینی است که در سال های اخیر همواره عملکرد فنی قابل قبولی داشته و در جمع تیم های بالای جدول حضور داشته است اما با این وجود تیم ما تنها به کسب 3 امتیاز این دیدار می اندیشد.

بغلانی در پایان تصریح کرد: روز جمعه باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با هوشیاری بازیکنان و حمایت هواداران خونگرم آبادانی مقابل تراکتورسازی به پیروزی دست یابیم تا روند صعودی تیم را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات بغلانی در مورد بازی با تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.