هفته نهم لیگ برتر فوتبال؛

صنعت نفت آبادان ۱ - نفت طلائیه صفر / شکست شاگردان درخشان مقابل آبادانی ها

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت طلائیه تهران در ورزشگاه تختی آبادان با برتری یک بر صفر شاگردان کمالوند به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت طلائیه تهران از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد.

داور: حمید حاج ملک کمک ها: حمید سبحانی، براتعلی مولوی

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:
ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبداله زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم زاده، زبیر نیک نفس، کرار جاسم، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، امین درویشی و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

دقیقه 12: ارسال نفت آبادان از جناح راست با تاثیر هیچ کدام از مهاجمان همراه نبود و توپ به گوشه ای دیگر از زمین رفت.

دقیقه 14: با اینکه کمک داور اعلام آفساید کرده بود نفتی ها توپ را با سر به دروازه فرستادند که داور گل این تیم را نپذیرفت.

دقیقه 15: حرکت انفرادی امین درویشی پس از دریبل 3 بازیکن او را به 6 قدم رساند اما نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه بزند.

دقیقه 19: پاس کرار جاسم توانست آگوستو سزار را در موقعیت شوت زنی روی خط محوطه جریمه قرار دهد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 دقیقه 37: ضربه از راه دور عزت کرامت دروازه نفت آبادان را تهدید کرد که ناصر سالاری به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 39: زبیر نیک نفس با پاس عالی سزار در محوطه جریمه صاحب موقعیتی عالی شد که ضربه او با فاصله ای بسیار کم از تیرک عمودی به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه 49: ضربه شیمبا از پشت محوطه جریمه با سرعت زیاد به سمت دروازه نفت تهران رفت که میلاد فراهانی موفق به مهار آن در دو مرحله شد.

در دقیقه 63  همکاری 3 بازیکن خارجی صنعت نفت آبادان توپ را پشت محوطه 6 قدم به کرار رساند و این بازیکن عراقی پاس زیبای سزار را به گل اول بازی تبدیل کرد.

در دقیقه 67 پاس کرار به جناح چپ زبیر نیک نفس را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را میلاد فراهانی مهار کرد.

در دقیقه 81 سانتر دقیق کرار روی خط 6 قدم آگوستو سزار را در موقعیت عالی قرار داد اما ضربه سر او از روی تیر افقی به بیرون رفت.

در دقیقه 84 عیسی آل کثیر روی اشتباه مدافعان نفت آبادان صاحب فرصتی عالی شد که تو را با فاصله بسیار زیادی از روی دروازه به بیرون فرستاد.

این دیدار با برتری یک بر صفر آبادانی ها به پایان رسید.

انتهای پیام/

3 امتیاز شیرین برای شاگردان کمالوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار