سرویس‌دهی 5 خط اتوبوس شبانه به شهروندان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی 5 خط اتوبوس شبانه به شهروندان از ساعت 20:30 تا صبح خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اصغر نیشابوری گفت: در حال حاضر روزانه بالغ بر یک میلیون نفر در روز از ناوگان اتوبوسرانی مشهد استفاده می‌کنند که این نشان از استقبال شهروندان از این سیستم حمل و نقل عمومی دارد.

وی افزود: سرویس‌دهی رسمی سازمان اتوبوسران مشهد از ساعت 6 صبح تا 20:30 است که با توجه به تغییر ساعت و افزایش تردد شهروندان در 6 ماهه اول سرویس‌دهی یک ساعت افزایش و تا 21:30 ادامه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در کنار آن به منظور ارائه خدمت با کیفیت به شهروندان، سرویس‌دهی شبانه اتوبوسرانی در برخی از خطوط محوری نیز فعال است.

نیشابوری افزود: تعرفه استفاده از این اتوبوس‌ها از ساعت 20:30 تا 21:30 مبلغ 500 تومان و از ساعت 21:30 تا صبح 750 تومان است.

وی گفت: این خطوط شامل خط 12 در مسیر خیابان شیرازی، بولوار معلم تا انتهای بولوار وکیل‌آباد، خط 71.1 در مسیر میدان بیت‌المقدس، سیدی تا پایانه صبا، خط 800 در مسیر پایانه امام رضا (ع) تا پایانه طبرسی در بولوار طبرسی شمالی، خط 801 در مسیر پایانه امام رضا(ع) تا میدان بیت المقدس و خط 802 نیز در مسیر حرم مطهر رضوی، خیابان طبرسی تا پایانه طبرسی تردد می‌کند.

انتهای پیام// م.م

سرویس دهی شبانه اتوبوسرانی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار