عموهای فیتیله‌ای" به دیدن کودکان زلزله زده کرمانشاه می‌آیند

«عموهای فیتیله‌ای» روز شنبه (یازدهم آذر) در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب برای کودکان برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سید پیمان حقیقی مسئول برگزاری جشن «عمو‌های فیتیله‌ای» با اشاره به زلزله شدید در منطقه سرپل ذهاب، گفت: متاسفانه بزرگی زلزله به حدی بود که خسارت‌های مالی و جانی فراوانی در منطقه برجای گذاشت.
وی افزود: در این بین کودکان منطقه برای اولین بار زلزله را تجربه کردند که تجربه تلخی هم برای آن‌ها به یادگار ماند و این حادثه تاثیرات روحی و روانی مخربی برای آن‌ها برجای گذاشت.
حقیقی گفت: در همین راستا تلاش داریم تا با اجرای برنامه مفرح برای کودکان زلزله زده اندکی از آلام آن‌ها بکاهیم و روحیه آن‌ها را تقویت کنیم که در همین راستا موسسه فرهنگی و هنری گنجینه میراث جاویدان با همکاری موسسه خیریه مهرگان جشن عمو‌های فیتیله‌ای را در منطقه زلزله زده سرپل‌ذهاب برگزار می‌کند.
حقیقی افزود: این جشن ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (یازدهم آذرماه) در محل پارک "نشاط" سرپل ذهاب برگزار می‌شود و در این جشن در کنار برنامه‌ای که برای تمام کودکان رایگان است، عروسک و شیر نیز بین کودکان زلزله‌زده توزیع می‌شود.
وی در ادامه از برگزاری "جنگ شادی" در سالن ورزشی آزادی شهر صحنه خبر داد و اظهار کرد: با همکاری شورای شهر صحنه و مجتمع ذوب آهن و نورد شهدای کرمانشاه جنگ شادی ساعت ۱۶ روز شنبه (یازدهم آذرماه) در محل سالن ورزشی آزادی شهر صحنه برگزار می‌شود که تمام درآمد حاصل از آن نیز برای کودکان زلزله زده استان هزینه می‌شود.
حقیقی گفت: بلیت فروشی این جنگ شادی از امروز در شهر صحنه آغاز شده و در این برنامه خیرین نیز حضور فعال خواهند داشت.
وی افزود: افرادی که تمایل دارند قدم خیری برای کودکان مناطق زلزله زده بردارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۸۸۹۲-۱۵۷۱-۸۶۱۰-۶۲۱۹ به نام موسسه خیریه مهرگان واریز کنند.
 
انتهای پیام/پ
 

دیدار از کودکان زلزله زده

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.